خبرهای داغ:
معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه،در يادواره شهداي دانشجو در گلپايگان،غرب زدگي و اشرافي گري را به عنوان دو خطر بزرگ براي نظام اسلامي برشمرد.
کد خبر: ۹۱۱۵۹۵۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپايگان؛ سردار علی اکبر علیزاده فرمانده دوران 8 سال دفاع مقدس و معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در يادواره شهدای دانشجوي گلپایگان که به مناسبت روز مهندس و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور جمعی از مسئولین و دانشجویان دانشگاه های شهرستان در سالن اجتماعات دانشکده فنی حرفه ای شهدای گلپایگان برگزار گردید با بیان اینکه طبق گفته شهید بهشتی دانشجویان مؤذن جامعه هستند و اگر خواب بمانند نماز جامعه قضا می شود ابراز داشت : جریان انقلاب اسلامی كه براي ايجاد آن و يانت از آن300 هزار شهیدفدا شده است را باید شما دانشجویان حفاظت نمایید.

سردار علیزاده اظهار داشت : باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر  نقش جوانان، این قابلیت و مسئولیتی است که بر عهده شما گذاشته شده است.

 استاد دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مطالبه گری جوانان بیان داشت : باید مطالبات حقه ملت را به گفتمان تبدیل کنید و بعد مسئولان را مجبور کنید به آن گفتمان توجه کنند.

سردار علیزاده اظهار داشت : اگر وصیت نامه 70 هزار شهید را بررسی کنیم متوجه می شویم به طور متوسط در هر وصیت نامه، 4 بار اهمیت اسلام و 2 بار نام امام امت آمده است.

وی خاطرنشان کرد : وصیت شهدا در مورد امام این است که امام را تنها نگذارید و نگذارید حرف امام جامعه بر زمین بماند. 

وی با بیان اینکه تمام شهدا در کربلا  اجازه ندادند به امام حسین(ع) آسیبی برسد در پاسخ به اين سوال كه اکنون که جنگ نداریم برای حفظ امام چه باید بکنیم  خاطر نشان کرد : گاهی باید امام را  با اصول نظامي حفظ کرد مانند همین کاری که 27 شهید مرزبان انجام دادند و یا در سوریه و حلب و جاهای دیگر جنگیدند  براي اين که ما در همدان و کرمانشاه نجنگیم.

وی اضافه کرد : اما گاهی جنگ نظامی نیست و باید از رهبر انقلاب اسلامی و جامعه مسلمین با مطالبه گری حراست نمود .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند این 300 هزار خون شهدا را دو خطر تهدید می کند خاطر نشان کرد : غربزدگی مسئولان اولین تهدید  برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اگر غربزدگی به عنوان امری عادی قلمداد شد بدانید انقلابتان نابود شده است .

وی ادامه داد : مثال بارز آن انقلاب مشروطه است و برای این که این اتفاق نیفتد باید غرب را به خوبی بشناسید.

سردار علیزاده با بیان اینکه دومین خطر برای جامعه اسلامی، اشرافی گری مسئولین است ابراز داشت : مقام معظم رهبری فرمودند، ما جلوی مردم مانور اشرافی گری می دهیم این دیگر مباح و مکروه ندارد بخاطر این که تعلیم دهنده اشرافی گری است، همه اش حرام است.

وی در خاتمه تاکید کرد : دانشجو باید کاستی ها را بشناسد و مطالبه گری کرده و از امت و این خون ها مواظبت نمایند.

منبع: با تلخيص از بيان نيوز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار